2008 Kereskedelmi Honlapja

"2008 Kereskedelmi Honlapja"
Országos Kereskedelmi Szövetség
A verseny, pályázat célja:
Az internet terjedésével egyre fontosabb a cégeknek, hogy ne csak jelen legyenek az interneten, hanem a honlapon keresztül egy külön csatornaként értékesíteni is tudjanak. A vásárlók a nap 24 órájában, a hét minden napján tudnak vásárolni az online áruházakban.
A verseny, pályázat tárgya:
Olyan honlap, amely magyar nyelvű (is), és kereskedelemmel foglalkozik.
A verseny, pályázat benyújtásának határideje:
2008. december 31. éjfél. A nevezési határidő után érkező nevezéseket nem áll módunkban elfogadni.
A verseny, pályázat nevezési típusai:
1. zsűri által értékelt honlap
- A "2008 Kereskedelmi Honlapja" versenyre a nevezési díj, kategóriánként: 9000 Ft (7500+áfa), OKSZ tagoknak: 6000 Ft (5000 Ft+áfa)
- Azonos cégnek több honlap nevezése: minden ötödik ingyenes!
- Ügynökségeknek: minden ötödik ügyfél nevezése ingyenes!
- Kategóriák:
- Kereskedelem kategória (Olyan honlapok tartoznak ide, amelyek a céget, a cég termékeit, szolgáltatásait és a üzleti ajánlatait ismerteti. Továbbá van lehetőség kapcsolatfelvételre, információkérésre is, de nincs lehetőség online vásárlásra kereskedelmi rendszer alapon) - Díj neve: "2008 Kereskedelmi Honlapja"
- Webáruház kategória (Olyan honlapok tartoznak ide, amelyek rendelkeznek online áruházzal, kereskedelmi rendszerrel) - Díj neve: "2008 Kereskedelmi Webáruháza"
2. közönségdíjas változat
- A "2008 Kereskedelmi Honlapja - Közönségdíj" versenyre a nevezés ingyenes.
- Kategóriák:
- Kereskedelem kategória (Olyan honlapok tartoznak ide, amelyek a céget, a cég termékeit, szolgáltatásait és a üzleti ajánlatait ismerteti. Továbbá van lehetőség kapcsolatfelvételre, információkérésre is, de nincs lehetőség online vásárlásra kereskedelmi rendszer alapon) - Díj neve: "2008 Kereskedelmi Honlapja - Közönségdíj"
- Webáruház kategória (Olyan honlapok tartoznak ide, amelyek rendelkeznek online áruházzal, kereskedelmi rendszerrel) - Díj neve: "2008 Kereskedelmi Webáruháza - Közönségdíj"
A közönségdíjas versenynél is 2 díj lesz, a legtöbb szavazatot gyűjtő honlap fogja a közönségdíjat nyerni a kategóriában.
.
Aki a zsűri által értékelt versenyre nevez, az automatikusan nevez a második közönségdíjas versenyre is. Külön kérésre lehetőség van a második versenyen nem indulni.
Továbbá aki a „webáruház" kategóriában indul, annak lehetősége van indulni a „Kereskedelem" kategóriában is, hiszen az egy jól felépített webáruház egyben bemutatja a céget és a további szolgáltatásokat is.
A pályázó, versenyző személye:
A versenyre a nevezést, pályázatot benyújthatja bármilyen vállalkozás vagy magánszemély, aki a honlap/webáruház tulajdonosa.
Egy honlapot/webáruházat csak egyszer lehet nevezni, de akár az összes kategóriában.
A versenyző, pályázó csak abban az esetben nevezhet, ha elfogadja teljes egészében a nevezési feltételeket.
Az Országos Kereskedelmi Szövetség ezzel a versennyel, pályázattal az online kereskedelemre a honlapok fontosságára kívánja felhívni a figyelmet. Biztosak vagyunk benne, hogy a "2008 Kereskedelmi Honlapja", "2008 Kereskedelmi Webáruháza", "2008 Kereskedelmi Honlapja - Közönségdíj" és a "2008 Kereskedelmi Webáruháza - Közönségdíj" nemcsak a győztes vállalkozások jó hírét és ismertségét erősíti, hanem valamennyi indulóét és a kereskedelem egészét is.
A verseny, pályázat nevezési feltételei:
- A honlapnak/webáruháznak a nevezés, jelentkezés és a közönségszavazás időtartama alatt üzemelni kell.
- Egy honlappal/webáruházzal csak egyszer lehet nevezni, még akkor is ha különböző domain címeken ugyanaz a honlap/áruház szerepel. Többszöri beküldés esetén az utolsót vesszük figyelembe, a többit töröljük.
- Webáruház kategória esetén a kereskedelmi rendszernek rendelkezni kell legalább egy „kosár", vagy kosárhoz hasonló funkcióval, amelybe vásárlás előtt bele lehet helyezni a termékeket, lehet módosítani a mennyiséget, és el lehet távolítani a kosárból, amit bele raktunk.
- A nevező, jelentkező vállalja, hogy az általa feltöltött képeken nem szerepel olyan termék, melyet a magyarországi jogszabályok szerint tilos boltokban árulni.
- A nevező, jelentkező elfogadja, hogy az általa feltöltött képeket az Országos Kereskedelmi Szövetség honlapján tárolhatja, megjelenítheti, és a későbbiekben sajtó, promóció vagy egyéb célból felhasználhatja és teljes felhasználási jogot az Országos Kereskedelmi Szövetségre ruházza. Erre elsődlegesen azért van szükség, hogy sajtóhírekben, a verseny promóciójában legálisan szerepelhessen a kép.
- A nevező vállalja a felelősséget a feltöltött képeken látható és a nevezéskor kitöltött szöveges tartalomért.
- A zsűris verseny, pályázat esetén a fizetési feltételekről a jelentkezési lapon kap információt.
- Az Országos Kereskedelmi Szövetség fenntartja magának a jogot, hogy indoklás nélkül az ízléstelen, vallási, vagy egyéb közízlést, sértő honlapokat, képeket, információkat nem jelenít meg a nevezők, jelentkezők között. Továbbá a hiányos, részlegesen kitöltött nevezések sem kerülnek publikálásra.
- A jelentkezők, nevezők által feltöltött információk (szövegek, képek) csak az Országos Kereskedelmi Szövetség versenyének adminisztrátori jóváhagyása után jelennek meg a honlapon. Erre azért van szükség, hogy csak valódi, teljesen kitöltött nevezések, jelentkezések jelenjenek meg a honlapon, aminek elbírálása a kiíró felelőssége.
A benyújtandó verseny, pályázat tartalma:
"2008 Kereskedelmi Honlapja" és "2008 Kereskedelmi Webáruháza" verseny, pályázat (zsűri által értékelt honlap) esetén:
- Kitöltött jelentkezési lap
- Legalább 1, legfeljebb 3 kép a honlapról
- Opcionálisan:
- 1-3 kép az üzletről
- cégismertető, bemutatkozás
- honlap URL, internet oldal cím
- email cím, online üzenetküldés lehetősége
Ezt a 4 opciót azért javasoljuk megadni, mert ezzel egy ingyenes reklámlehetőséget kínálunk minden a versenyzőnek, pályázónak. A www.oksz.hu honlap látogatói szavazáskor ezeket is megtekinthetik.
"2008 Kereskedelmi Honlapja - Közönségdíj" és "2008 Kereskedelmi Webáruháza - Közönségdíj" verseny, pályázat esetén:
- Kitöltött jelentkezési lap
- 1 kép a honlapról
A verseny, pályázat elbírálási szempontja:
Általános szempontok mindkét kategóriához:
- Értékesítés, információszolgáltatás hatékonysága, minősége, frissessége
- Interaktivitás
- Navigáció, kezelhetőség
- Oldal betöltési gyorsaság, rendelkezésre állás
- Kialakított struktúra, felépítés
- Kreativitás, egyedi ötletek megjelenítése
- Keresőoptimalizálás (SEO)
Webáruház esetén további szempontok:
- Kereskedelmi rendszer kiforrottsága, működése
- Felhasználók kezelése, regisztráció menete
- Kosár kezelése
- Termékek, képek és kategóriák kezelése
A verseny, pályázat zsűritagjai:
Ács Dóra - főszerkesztő - Élelmiszer Szaklap
Fazekas Ildikó - főtitkár - Önszabályozó Reklám Testület
Fekete Zoltán - főtitkár - Magyar Márkaszövetség
Wimmer István - főtitkár - Munkaadók és Gyáriparosok Országos Szövetsége
A verseny, pályázat díjazása:
"2008 Kereskedelmi Honlapja", "2008 Kereskedelmi Webáruháza", "2008 Kereskedelmi Honlapja - Közönségdíj" és a "2008 Kereskedelmi Webáruháza - Közönségdíj" díjazása:
- "2008 Kereskedelmi Honlapja", "2008 Kereskedelmi Webáruháza", "2008 Kereskedelmi Honlapja - Közönségdíj" és "2008 Kereskedelmi Webáruháza - Közönségdíj" emléklap és embléma
- Képes interjú a győztesekkel - az OKSZ.HU honlapon lesz először olvasható
- 1 éves (2009. december 1.-ig tartó) megjelenés az OKSZ.HU nyitó oldalán, a honlap képével és a pályázatban beadott ismertető anyagával
A verseny, pályázat ütemezése:
2008. december 1. hétfő 12 óra - a verseny és nevezés indulása
2008. december 31. szerda 24 óra - a nevezés lezárása
2009. január 2. péntek 12 óra - a közönségdíj szavazásának kezdete
2009. február 1. vasárnap 24 óra -a közönségdíj szavazásának vége
2009. március 18. szerda - "2008 Kereskedelmi Honlapja" díjátadó