"Javítani akarok az átkattintási arányomon (CTR)."
A hirdetések minőségére, profimzusára helyezze a hangsúlyt. Ha több kattintást szeretne, tökéletesítse hirdetéseit, és erősen célzott kulcsszavak és webhelyek, valamint kizáró kulcsszavak alkalmazásával szűrje a felesleges és szükségtelen megjelenítéseket. Kérje marketing szakembereink segítségét!
"Javítani akarok a befektetésem megtérülésén (ROI)."
Először a hirdetéseket és a kulcsszavakat és webhelyeket állítsa a középpontba, tökéletesítse, hogy a megfelelő közönséget célozza meg és érje el. Ezután a webhelyére helyezze a hangsúlyt, tegye jobban navigálhatóvá, üzletibbé. Ügyeljen rá, hogy nyitóoldala és webhelye úgy legyen kialakítva, hogy a felhasználók megtalálják a hirdetésben kínált terméket vagy szolgáltatást. Kérje szakembereink segítségét!
Formátumok